Bohojamie

En dag i Blekinge
Spenderade gårdagen i Blekinge med att kolla till pappas grav och bara ta det lugnt. Men började dagen på ikea med brunch och lite shopping. Så nu har jag en till klädställning i min walk in closet och kan fixa den klar. Men sen blev det ner till Olofström och Jämshög för en skön dag i solen. Var som sagt vid pappas grav och gjorde fint med nya blommor. Sen blev det att åka ner till sjön för att äta glass och ta en skön skogspromenad. Men han även med lite shopping i Olofström med. Så kom hem med en ny kalender och två Agatha Christie böcker. Måste ju åka till bokaffären när jag är där. Som tur var hade han öppet trots att det brukar vara stängt på tisdagar. Men var helt slut när jag kom hem sen. Värmen tar ju som fan på en så blev illamående och matt. Men efter lite vila och mat mädde jag bättre igen. Men idag blir det en lugn dag med att fixa med min walk in och sen plocka och städa resten av huset.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress