Bohojamie

Lite nytt till köket.
Såg finaste bokhyllan i en second hand affär igår så bestämde mig för att köpa den idag. Satt bara för någon dag sen och tänkte att jag ville ha en sån i köket och så dyker den perfekta upp idag. Måste varit ödet. Har velat göra om vid min matplats med ett nytt bord och en ny hylla. Så idag hittade jag det perfekta bordet med. Så det blev mycket shoppat idag på second hand. Men så roligt när man hittar det där man verkligen vill ha och behöver. Så en ny hylla, ett köksbord och nya kuddfodral som är samma som de jag redan hade fick flytta hem till mig idag. Det blev så mysigt nu och mer öppet. Hade ett klaffbord innan och då blir det ju så mycket jävla ben så det såg så trångt och ihop tryckt ut. Men nu är det mycket öppnare och luftigare. Katten ligger och sover på kökssoffan nu så han godkänner nog det med.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress