Bohojamie

Skönt med en lugn kväll.
Jag känner mig så stressad i kroppen så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Vill ha en lugn helg utan något inbokat och bara vila upp mig. Men nu är det saker varenda helg fram till juli. Så jag känner hur stressen bara tar över mer och mer och magkatarren bara väntar på att bryta ut. Men ikväll har jag fått lite tid för mig själv att bara vara och ta det lugnt och unna mig en lång härlig dusch. Ska fortsätta kvällen med att bädda ner mig i soffan och börja läsa en ny bok. Sen är det bara 16 dagar kvar tills sommarlovet börjar och jag går ner i tid som vanligt. Så då kommer jag bara jobba till 12 och sen ha hela dagen till att fixa. Just nu känner jag att jag behöver det så mycket. Förhoppningsvis så slipper jag stress och magkatarr.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress