Bohojamie

Energy practice yoga.
Har känt mig lite vilsen och off de senaste dagarna och jag tycker inte om det alls. Mycket har nog med illamåendet att göra som tar typ all min energi. Men håller inte koll på något och känner mig bara väldigt vilsen. Jag fick åka in och handla innan julafton för jag upptäckte att kylskåpet var tomt och jag hade inget drickbart till julafton. Hade helt missat att man måste handla mat med och inte bara gå till jobbet om dagarna. Så försöker att rätta till det med att komma igång med yogan igen. Så idag blev det ett Energy practice pass. Har varit dålig på att träna yoga den senaste tiden på grund av mycket stress hela tiden. Även därför jag fått magkatarr för det har helt enkelt blivit för mycket för mig. Men efter nyår börjar 30 day yoga journey med Yoga with Adriene. Jag ser så fram emot det och känner mig peppad som fan på att köra igång. Fick även en jättefin träningsdagbok av mamma i julklapp som kommer användas flitigt förhoppningsvis. Så nu hoppas jag att veckan går snabbt så det kan bli nyårfest hemma hos Lindah och Olof med de bästa. Sen jävlar ska det yogas varje dag. (Jag har iallafall fixat allt till nyår men bara för att jag tvingade mig ut idag.)
 
 
mammatillmirakel.blogg.se

Det är ett av mina absoluta mål 2018 att köra hårt med yogan för det gör så gott för min kropp och själ :)

Svar: Ja man märker verkligen skillnad när man kör yoga. Så skönt för själen.
Bohojamie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress