Bohojamie

God jul från mig.
Har haft en mysig dag här hemma med att öppna julklappar från tomten och ha det skönt. Fick ett fint rött nagellack att ha idag och god choklad. Började dagen med lite morgonyoga för att sen äta danska munkar och nypressad juice till frukost. Bästa frukosten. Men nu har jag sminkar mig medan jag kollat på Tomten och Kalle. Tog lite fina bilder i min nya kjol, men kommer inte ha den sen. Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Alla kjolar sitter tight över magen vilket är väldigt jobbigt när man mår illa. Har mått mycket bättre idag men är fortfarande lite illamående. Sen med all julmat i magen kommer det vara ännu jobbigare med tight kjol. Så får in i garderoben och rota lite i alla lådor. Men vad jag älskar min nya kjol. Den är så fin.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress