Bohojamie

Dagens loppisfynd.
Det ösregnade i morse så ville till second hand affären, men ville stanna hemma, men ville ändå till second hand affären. Så efter lite velande blev det att jag sminkade mig lite och begav mig iväg. Tur var väl det för jag hittade lite fint idag. Men sen blev det att bädda ner mig i soffan lite för att värma upp igen. Självklart somnade jag och sen hade halva dagen försvunnit. Men nu är jag vaken och hade tänkt att fixa lite här hemma. Har varit nere med en maskin tvätt och diskat upp all disk. Nu ska jag städa undan lite och sen försöka mig på att göra ärtbiffar. Hoppas de blir så goda som de vi gjorde på jobbet. Har redan ätit upp alla broccolibiffar så blir att göra nya av dem imorgon. Dags att fylla frysen.
 
Hade en till ny tröja på mig idag. Så varm och mysig nu i vinter. Så fick leta upp min vintage skinnjacka för tröjan är så stor och tjock i tyget.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress