Bohojamie

Julklappar.
Brukar vara ute väldigt tidigt med att fixa julklappar men i år har jag fan inte orkat. Men nu jävlar tog jag tummen ur och beställde en massa fint. Så förhoppningsvis blir alla glada och nöjda. Passade på att beställa True Blood säsong 6 och 7 med. Så jag kan fortsätta kolla för det är spännande som fan. Nu kommer bara problemet med vad jag ska önska mig. Det enda jag kan komma på är en yogamatta jag sett på bild en gång. Jag har ju inte tillräckligt med tre yogamattor, så behöver nog en till. Men jag hittar inte bilden igen så kan inte hitta mattan. Men hittade en annan jättefin som jag kan tänka mig istället. Så skickade en bild till min bror så får han försöka luska ut var man kan beställa den. Förhoppningsvis lyckas han med. Han har ju några veckor på sig så det ska nog gå bra.
 
Var snygg i min nya tröja idag med. Var så glad och nöjd tills Emma sa att jag inte blev en cheerleader bara för det stog det på tröjan. Jag kunde väl få vara lite cheerleader idag?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress