Bohojamie

Nästan julafton idag.
Fick hem alla mina paket jag väntat på idag och mina skattepengar trillade in på kontot. Så har haft en väldigt bra eftermiddag idag. Kunde behöva lite uppmuntrande efter denna dagen. Vår kock var sjuk idag med så chefen frågade om jag ville testa på att vara i köket. Fy fan vad det var slitigt och tugnt. Har världens träningsvärk i armarna nu. Men det var rätt roligt att testa på det även om jag kände mig väldigt bortkommen ibland. Sen är det väl kanske bara bra med lite träningsvärk i armarna så jag bygger upp de musklerna. Körde lite skön yoga för handlederna och armarna när jag kom hem och stretchade ut dem rejält. Så lite vilande på spikmattan för ryggens skull och sen yoga och jag var pigg och glad igen. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress