Bohojamie

Woohoo jag fick igång mopeden!
Fy fan vad skönt att min älskade fina moped ville starta. Även om den var lite seg i början och inte ville vad jag ville. Lyckades starta den tillsist med ett nytt batteri men då dog den så fort jag gasade. Men efter ett tag lyckades jag ta en runda på 5km utan att den dog så behövde nog bara blåsa ur lite skit ur den. Få den nya bensinen att sprida sig lite med. Så hoppas att den startar och går fint in till jobbet imorgon. Hade planerat att få en tidig start och skulle det skita sig med mopeden får jag ta bilen helt enkelt. Men tror nog att mopeden kommer funka fint imorgon med. Men höll på att glömma att försäkra den men det är med gjort nu. Ringde dem igår så de hade alla uppgifter sparade vilket var skönt. Så var bara att ringa in så var det fixat på fem sekunder. Imorgon blir det en runda till verkstan för att pumpa framdäcket på den. Sen ska den nog vara som ny.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress