Bohojamie

Nya fina hyllor.
Hade fått två fina trälådor med tomater i till jobbet. Så när tomaterna var slut tog jag med dem hem för de kastas bara iallafall. Så har fixat här hemma och tagit ner lite tavlor och satt upp dem på väggen som hyllor istället. Så tänkte jag kunde utöka väggen med mer lådor sen om det dyker upp mer fina på jobbet. Men nu är jag nöjd som det är. 
Annars så har jag och Jonny tagit en runda till huset idag för att kolla till det lite och hämta lite post. Så det blev en trevlig runda med min bror. Men var så trött när jag kom hem att jag somnade i soffan och sen vaknade jag helt skakig och illamående. Var hungrig som fan men det hjälpte inte att äta så har varit skakig hela kvällen nu. Men hoppas att lite hemmagjord broccolipaj gör så jag mår bättre sen. Annars blir det att lägga sig tidigt och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Har ju ändå fått en del gjort idag med tvätt och städ här hemma. Var ju uppe redan vid åtta imorse och fixade.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress