Bohojamie

Dags för bättre rutiner igen.
Första januari är ju till för nystart fast jag tänker mer fortsätta med mina gamla. Yoga varje dag och mer vegetarisk mat. Nu under december har jag varit dålig på båda sakerna. Har mest levt på dålig skräpmat och yogat lite då och då. Har ju varit väldigt stressad med på jobbet och allt detta resulterade i magkatarr lagom till julafton. Nu är jag inne på andra veckan med medicin och sen två dagar tillbaka har jag vaknat på morgonen utan illamående i kroppen. Det mesta av illamåendet försvann efter ett par dagar men mådde alltid illa på morgonen innan jag tagit medicinen. Men nu har jag inte mått illa alls på två dagar. Så det är skönt att magkatarren försvinner men kan ju lätt komma tillbaka igen. Så dags att ta sig tillbaka till bra och hälsosamma rutiner igen. Så idag blev det Yoga for new beginnings och imorgon börjar 30 days of yoga. Jag är mer än redo med min nya träningsdagbok som ska fyllas.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress