Bohojamie

En liten weekend tripp.
Fick reda på att det är stängt i skolan på måndag vilket betyder väldigt lite för oss att göra. Så då kunde jag ta ledigt och boka in en liten tripp ner till Blekinge. Så har bokat en natt på ett jättesött bed and breakfast i Jämshög. Har velat åka ner till Blekinge över en helg och bara ta det lugnt. Men sen vill jag inte åka själv men vill inte heller ha med någon annan. Så ångesten har ju inte varit så jävla rolig över det. Men har verkligen velat komma iväg och få känna på hur skönt det är att komma hem igen. Så på söndag sticker jag ner till Blekinge och stannar till måndag. Jag ska bara ta det lugnt. Besöka graven och köra runt på alla småvägar jag och pappa körde runt på. Så får fan inte glömma kartan så jag hittar hem igen. Har rätt bra koll men ibland kommer det korsningar som jag inte kommer ihåg. Så har lite ångest över att åka iväg helt själv men sen ser jag verkligen fram emot det med. 
 
Men nu har jag precis kört dagens yoga som var Stretch. Har inte sovit så bra inatt heller och haft träningsvärk i hela kroppen efter yogan. Så att bara få lägga sig på mattan och stretcha ut allt var så skönt. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite god mat. Imorgon väntar jobb och sen en runda till huset för att lämna alla saker jag rensade ut och äntligen burit ner till bilen. Så mycket som ska fixas men så skönt när det är gjort.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress