Bohojamie

Jag blir så trött på skiten.
Varför ska alltid något förstöra mina planer. Låg efter med yogan för jag var iväg i helgen så tänkte göra två videos igår. Men då försvann internet så det blev bara en video. Idag kunde jag äntligen göra båda passen och det var så skönt. Så tänkte ta en dusch nu så håret hinner torka innan jag ska sova. Men då finns det inget jävla vatten så det går inte. Nu får jag laga mat istället och sen försöka dusch igen och föna håret torrt. Det känns inte så roligt att behöva föna håret sent på kvällen när grannarna kanske har lagt sig. Men då min hyresvärd inte verkar vilja göra något åt mitt vatten så får det väl bli så. Men fan vad jag hatar det. Man ska väl fan kunna duscha när man vill i en lägenhet. Vill ha en lugn kväll men nu blir det att stess duscha om jag ens kan duscha.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress