Bohojamie

Morden i Midsomer.
Efter en rätt jobbig dag med en ångestklump i magen mår jag nu rätt bra. Blev så glad över att se Lasse Berghagen på Allsång på Skansen att allt försvann. Att sen ha Morden i Midsomer som väntar och mammas goda mat att äta så blev det en rätt perfekt kväll. Mamma hade varit snäll och köpt en massa städgrejer till storstädningen av pappas hus i helgen så var där och hämtade det. Så fick med mig lite mat med. Nu ska jag bara köpa resten av sakerna som kan behövas i helgen. Annars så väntar jag mest på nycklarna till huset nu för jag längtar så efter att få flytta. I söndags när jag skulle lägga mig fanns det inget vatten i lägenheten. Ikväll försvann det igen men märkte att det började försvinna så hann hälla upp i en tillbringare. Så nu kan jag borta tänderna ikväll. Är bara glad att jag redan hade duschat och tvättat bort sminket. Är så förbannat trött på detta jävla vatten. Har ju krånglat i en evighet nu. Ska bli så skönt med mitt egna hus sen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress