Bohojamie

Hoppas jag slipper sjukhus nu.
Var hos doktorn igår och hoppas jag slipper det mer nu. Det blir ingen operation som det ser ut nu och hoppas det håller i sig. Har ett återbesök om fem veckor om jag skulle behöva det. Men håller tummarna att det är lugnt nu. Vill verkligen slippa penicillin. Under en tidsperiod på 50 dagar har jag ätit penicillin i 30 dagar. Min kropp har tagit stryk som fan av det. Jag har blivit så svag i kroppen och varit väldigt hängig. Så nu blir det att försiktigt börja med yoga igen och bygga upp kroppen. Känns som alla mina muskler har försvunnit och jag har blivit väldigt smal om armar och ben. Så om jag ska orka med min flytt om några veckor blir det att träna lite. 
 
Men idag har jag varit på loppis med Nicolina och Jonny. Blev så glad för jag hittade en bumerang som var jättefin. Blev även ett par sandaler och en till Agatha Christie bok. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress