Bohojamie

Blev tyst igen.
Jag blev lite tyst här på bloggen igen. Men har inte haft ork eller lust efter ännu en penicillinkur. Det är femte gången i år de skriver ut penicillin till mig och det är rätt tröttsamt nu. Mitt ena bröst har svullnat upp och gör ont som fan hela tiden. Men förhoppningsvis är det bara en inflammation i mitt bröst men det ska ändå göras ultraljud sen. Men lika bra att de kollar upp det redigt. Men hoppas ultraljud räcker så jag slipper mammografi för det gör förbannat ont. Har ont så det räcker nu. 
 
Men jag är glad ändå för jag hittade en så fin rottingbänk på second hand idag. Ska försöka få mitt vardagsrum fint nu när mitt sovrum är klart. Så tänkte trycka in lite mer möbler jag egentligen inte har plats för. Men den kostade bara 100kr och var så fin. Man behöver alltid mer hyllor och skåp. Sen fick jag ju faktiskt in den och det ser så fint ut. Nu kunde jag gömma alla lådor med viktiga papper som inte såg så fint ut och jag får en massa plats till böcker i lilla bokhyllan. Så helt perfekt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress