Bohojamie

Vilken dag.
Gårdagen var så rolig med födelsedagsfest hos Emelie men så stressig med köp av soffa. Hittade en så fin rottingsoffa på second hand så jag var tvungen att ha den. Men de sålde bara hela soffgruppen med soffa, bord och två fotöljer. Så var bara att ringa mamma och Mats så hjälpte de mig att hyra släp och köra hem allt till mig. Men jag som skulle ha en lugn dag innan festen på kvällen fick världens stressigaste dag. Men jag hade så roligt på kvällen och är så nöjd med min soffa så det får vara värt det. Men kan säga att jag var rejält övertrött på festen. Så idag är jag riktigt trött och har ont i hela kroppen. Vi körde Twister och gud vilken träningsvärk man får. Men kan säga att alla var imponerade över mina Twister skills. Är inte många som hade lyckats med det jag gjorde. Så hade så förbannat kul igår med de bästa. Idag har jag bara försökt att ta det lugnt. Men inte så lätt när hela huset måste möbleras om för att få in soffgruppen och det ska tvättas, diskas och eldas med. Men nu är min mat snart klar och jag kan ta kväll och bädda ner mig i min nya soffa och kolla på tv. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress