Bohojamie

Vilken lång vecka.
Har varit den längsta veckan på länge. Jag har haft ont i kroppen som fan och gjort en massa yoga för att bli av med det. Nu har jag bara lite ont i knät kvar. Får bli en kur med tigenbalsam på den. Jag har lämnat in bilen som krånglade lite vilket inte var roligt. Men skönt att det var ett lätt problem som inte var för dyrt. Sen ska jag lämna in den igen den 25 för att fixa det sista de hittade på servicen. Sen ska min bil vara tipptopp och förhoppningsvis redo för vintern. Igår hade vi besök av min faster och hennes man för de skulle köpa en av pappas motorcyklar. Så hade en trevlig eftermiddag med dem och Jim som är i Bölminge. Men var lite sorgligt att sälja motorcykeln men vet ju att den kommer till det bästa hemmet. Idag har jag dragit fram grästrimmern och gjort fint i trädgården här hemma. Så nu är jag trött och ska bara elda och fixa lite matlådor. Sen blir det att bädda ner sig i soffan resten av kvällen. Så blir en lugn kväll nu för jag orkar inte mer.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress