Bohojamie

Äntligen helg.
Har inte startat datorn på typ hela veckan. Har sovit så dåligt och varit så trött att jag inte orkat. Sen har det blivit mycket övertid och personalmöte på det. Men nu är det äntligen helg. Jag startar den på bästa sätt med att tända i köksspisen. Har inte testat den än men nu var sotaren här i veckan. Så då kände jag att nu är en bra tid att testa hur den funkar. Så nu sprakar det från köket och elementen är härligt varma. Är riktigt mysigt att sitta här och lyssna på det medan jag löser sudoku vid köksbordet. Men det var inte det lättaste att få igång den med med lite övning ska det nog gå på ett kick sen. Nu har jag ju testat vilka luckor som ska vara öppna och stängda och hur stora vedträn jag kan ha. Så nu blir det en lugn kväll med lite tea och spraket från elden.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress