Bohojamie

Blekinge och second hand.
Stack hem till mamma i torsdags och sov där så vi kunde åka till Blekinge tidigt igår. Så var nere i Jämshög vid nio på morgonen. De skulle leverera pappas gravsten igår. Men när vi kom ner var de redan färdiga och det såg så fint ut. Så jag och mamma stack och köpte lite blommor och tog en fika vid en mysig plats längst med ån. Sen körde vi tillbaka till graven och gjorde fint med ljus och blommor. Rätt skönt att de redan var klara så vi inte behövde vänta på det. Blev så glad att det såg så fint ut med. Men eftersom de var klara redan vid nio hade vi gott om tid att göra annat. Så det blev en runda till bokaffären och jag hittade tretton Agatha Christie böcker. Sen blev det lite shopping och mat på Ikea innan vi åkte hem igen. Så hade en trevlig och mysig dag med mamma.
 
 
Idag har jag varit på loppisrunda i Strömsnäs och sen köpt lite blommor. Så nu håller jag på att packa upp alla saker och städa undan här hemma. Här är stökigt som fan hemma men har inte orkat när jag varit sjuk. Har inte haft någon energi alls i veckan. Men nu är det lite bättre.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress