Bohojamie

Loppisrunda med mamma.
Vaknade vid fyra i morse och var sur för jag var tvungen att gå till jobbet. Tog ett tag för mig att förstå att det var lördag och jag kunde sova vidare. Hade fan inte orkat med att jobba en dag till denna veckan. Så jag somnade om och vaknade vid åtta istället. Tog en lugn morgon innan jag stack till second hand i Strömsnäs. Hittade så mycket fint idag och är riktigt nöjd. Blev bland annat två fina pallar, tre tröjor och fyra böcker. Sen blev det även fika med mamma och Mats. Så har haft en bra dag idag. Lyckades till och med tända i spisen på första försöket idag så det kändes riktigt bra. Man vill ju inte behöva krångla med att inte få fart på elden varje kväll. Så nu är alla element varma igen och det sprakar mysigt i köket. Ska bara fixa lite mat nu och sen ta kväll och kolla på tv. Skön lördag idag.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress