Bohojamie

Magkatarr.
När man känner att äntligen går livet bra och man är lycklig och börjar känna sig som sig själv igen. Nä då ska magen bara nä du är stressad så här har du lite magkatarr så du lugnar ner dig. Så nu blev det att köpa medicin och äta i två veckor. Men det brukar gå över rätt snabbt så hoppas på det nu med. Bara två dagar kvar av jobbveckan och sen är jag ledig i tre dagar. Så det kommer bli riktigt skönt. På måndag åker jag, mamma och Jonny ner till Blekinge tillsammans. Det är årsdagen för pappas bortgång så vi ska ner till graven med lite fina blommor och tända lite ljus. Så det blir nog mysigt och särskilt nu när vi har en fin gravsten där.
 
Älskar min nya fina tröja jag shoppade i lördags. Passar så bra med mina blå manchesterbyxor.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress