Bohojamie

Pysselkväll.
Hade en långdag inne i stan igår. Stack in för att klippa mig vid elva och efter det var det fullt upp. Blev en loppisrunda med mamma, Mats och Nicolina och jag hittade en massa fint. Sen blev det att kasta i sig lite lunch och vila innan jag skulle hem till Lindah. Vi var ett helt tjejgäng som pysslade och fixade dekorationer till Lindah och Olofs bröllop. Jag var stressad som fan i kroppen hela dagen. Så kom man hem till dem och fick en stor mugg med tea och trevligt sällskap. Det var så skönt att få pyssla och bara koncentrera sig på uppgiften framför sig. Så all min stress försvann efter det och det var så skönt. Jag kanske inte var så roligt sällskap för jag sa inte så mycket men det var så skönt att bara få vara där och känna stressen släppa. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress