Bohojamie

Söndag.
Dags för en ny vecka imorgon och jag känner mig faktiskt lite redo för det. Hoppas på bättre sömn i veckan som kommer dock. Men har varit duktig idag så känner att jag avslutar veckan på topp. Har fått mycket fixat här hemma idag så kan inte känna mig annat än nöjd. Har fixat en yxa och huggkubbe till vedboden så jag slipper gå till skolans vedbod för det. Sen har jag gjort fint i köket med veden och städat hela huset. Är så skönt när golven är dammsugade och rena igen. Allt känns så mycket mysigare då. Nu håller jag på att laga mat och har precis gjort eld i spisen. Så nu sprakar det mysigt i köket igen. Så nu tänkte jag köra lite yoga och stretcha ut ryggen redigt. Den har varit stel och gjort ont hela veckan. Men lite yoga ska nog ta bort det.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress