Bohojamie

Lugn söndag.
Hade fullt upp igår med att sälja Amazonen och en massa loppisar så orkade ingenting när jag kom hem sen. Stack till Strömsnäs medan jag väntade på att killen som skulle köpa Amazonen skulle dyka upp. Så det blev en massa böcker fyndade där. Sen hem och åka lite Amazon innan vi vinkade av den och den fick flytta hem till Blekinge igen. Känns skönt att ha sålt den till en tidigare ägare igen. Han kommer ta väl hand om den fina bilen. Sen fanns det ju tid till att åka in till Ljungby med Jim och gå på lite mer loppis. Jag hittade en så fin helt ny Levi's jacka i mc-modell som blir perfekt till våren nu. Sen att den var på halva priset var ju bara mer perfekt. Men sen hade all min energi försvunnit och jag spenderade typ resten av dagen med att sova. Så idag blir det att fixa lite här hemma och få in alla nya böcker i bokhyllan och sånt. Så blir en lugn söndag men behöver det nu.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress