Bohojamie

En sån skön söndag.
Har verkligen haft fullt upp hela dagen och varit flitig som fan. Det har varit så skönt att få så mycket gjort. Har städat hela huset, flyttat runt lite i köket så jag fick undan lite skit, diskat en massa och tvättat två maskiner med tvätt. Sen har jag även varit nere i pappas hus och fixat lite och fyllt bilen med skräp som ska kastas imorgon. Nu har jag precis gjort dagens yoga och ska ta en härlig dusch innan jag börjar på med alla matlådor. Har kört yoga varje dag i 19 dagar nu och det är så förbannat duktigt av mig. Ska nog lyckas klara det på 30 dagar. Känner mig så duktig idag även om jag bara gjort vardagssysslor. Men med ångesten jag hade igår och knappt kom upp ur sängen så har jag varit helt fantastisk denna dagen. Känner mig redo för en ny jobbvecka, biobesök och en tur till Växjö för att träffa doktorn. Blir bra detta.
 
Ni får en bild på förra helgens loppisfynd.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress