Bohojamie

Jävla start på nya året.
Blir fan galen ibland. Skulle ner till pappas hus och dra ut laddaren till bilbatteriet och upptäcker att där inte finns någon ström alls i huset. Jag var nere där vid ett i natt och då funkade allt som det skulle. Nu var allt helt svart och kylskåpet var helt varmt. Trött som jag är för att jag inte kunnar sova i natt för alla vindar så ringer jag till mamma och gråter. Jag bara orkade inte mera skit. Men mamma sa till mig att ringa grannen och kolla proppskåpet och som tur var var grannen hemma och kunde komma förbi. Så han lyckades fixa felet och få igång elen igen. Jag är så förbannat tacksam för den grannen. Han är guld värd. Som tur var hade allt i frysen klarat sig för jag ville verkligen inte ställa mig och tömma ur hela den. Så nu sitter jag hemma och ska dricka lite tea och försöka värma upp mig igen. Är så förbannat kall nu. Kanske gråter en skvätt till av lättnad att allt löste sig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress